Monday, January 2, 2012

hidup hidop =.='

assalamualaikum folks :)

wahhhh. dah new yearrrr. *pap pap pap (bunyimercun) heheh :D okey entry harini macam xde kimia sangatlah kan dengan new year which also will related dengan azam baru and also new stuffs and so on.


just another entry about my opinions :D and of coz different people act differently, so give them a little bit of respect although they ain't deserve it. :D

*ni bigbang punye konsert. :D

ade beberape perkare yang aku rase tak seberape nak kimia dengan trend sekarang nie. asal ade event besar namely new year, independent day, eid day and so on,  adakah memang menjadi suatu kewajipan untuk kita mengadakan konsert?? tak de la aku nak banned sume channel yang dok pasang konsert2 tu. ye la. time kat boarding school dulu kire syok gak la kan pasang lagu raye. nyanyi ramai2. rase macam dok oversea. hahaha tak saba sgt nak balik rumah. tapi tu la. daripada dok pasang konsert2 cenggitu baek dorg pasang cerite2 movie yang aku tak berape kesempatan nak tengok kat wayang. haha :3 ade la jugak hikmahnye kat aku!! hahah :D


-lets work on the solution compared to complaining about the problems-

and oleyh sebab aku ni agak lemas. i mean tak ekot sangat perkembangan arus internet nie. banyak la cite yang aku baru tau. pasal si dia yang dulu bijakS pandai tapi bile dah gi oversea nauzubillah. pasal kes gay la. mak berzina dengan anak la. and yes!! aku tau bende2 ni tak lain tak bukan dari facebook la kan. *although aku ade twitter (nak promote sebenanyer nie) hahaha. :D fb lagi quietly brilliant utk menghebahkan cerita.
mule2 tu syok gak bace bende camnie. ye la. info sensasi. definitely much more fun dr bace buku2 ilmiah..*amboi, sentap diri sendiri nampak!! hahaha :D 



so guys. just a reminder la kan. act, my friend la yang post status ni. he said that " there are different between humiliating people and give a damn about them compared to give a remainder about their act"- okey BI terabur segala nahu dan sanad. sorry. hahaha :') -









(^~^) badakbijaks



adios amigos bace cotcet cotcet aku :P dunt forget utk menjadi kipas susah mati aku pulak ek :)

1 comment:

nawarrah said...

pergh.pabila izni berbicara

Large Rainbow Pointer