Sunday, November 4, 2012

SUKIPT :3

assalamualaikum and and and happy 

S.U.N.D.A.Y.Y.Y!!



so harini gua nak cerita pasal kawan gua yg join s.u.k.i.p.t
sukipt?
ape itu sukipt?
xpernah dengar pon pasal sukipt??


hahaha. actually gua pon baru je dengar last month kot.
dy mcm sukan IPT lah.
nak tau lebih lanjut, ni hah gua bagi link....
...........................

*google lah sendiri. tak kan tu pon gua nak tunjuk*

hahahaha. 

so basically. dy baru je masuk SEMI final.
tapi kan, kire semi tu. gempakss lah kan.
gua bukan nak cakap ape lah. 
dy main ngan budak state, budak kebangsaan. . .
perghhhh. style gila kannn


sooo. as a friend. gua kagum dengan dy.
shes okay lah. nak cakap dy tu rendah dirii, ermmm.. dy memang rendah! hahaha
so, no komen lah kan.


heree, gua nak doa kan yg dy and dy punye team dapat masukkkk
FINAL. if Allah wills kay.




that mangse kejadian is her. hahaha.
yg lain tu team mate la. 


soooooo.
least i can say is. fightinggg!!!!
kalau ade rezeki, korang akan menang punye laaa. insyaAllah.








(^~^) badakbijaks


adios amigos bace cotcet cotcet aku :P dunt forget utk menjadi kipas susah mati aku pulak ek :)

No comments:

Large Rainbow Pointer