Tuesday, April 24, 2012

happy born day sahabat :')

assalamualaikum darls :3



hahahah. kenapa SNSD?? hahahha. just because gua and geng2 gua ni taikotai kat UIA , tak bermaksud kitorang tak gegurl. muke di atas ni hanya lah muke penyamaran kitorang je. nak tenguk muka sebenar? hahahaha. 





JENG JENG JENG.....................







ni la muke sebena gua and geng2 gua, hahaha :3



sebenanyer time ni birthday kawan gua, NOOR FAYSHIMA. tapi gua and da geng sambut awal. exactly time birthday JESSICA. hahahaha. :3 18 APRIL... birthday NOOR FAYSHIMA  ni 21 APRIL. saje sambut awal nak bg suprise sikit. :)) 


SHIMA ni yang buat gua and da geng bengang is time kitorang on da way nak g pasar. nak beli tepung and kek birthday. punye lah sengal minah tu, dia boleyh stop kat every pit-stop yang kitorg nak stop. gila harammm. selamatlah si SHIMA aka JESSICA ni jenis beruang kutub selatan punye permaisuri, dia tak tahan panas. so dy macam jalan cepat sikit. hahahaha. kitorg seluk2 celah orang kot nak beli barang. alhamdulillah berjaya :3


malam tu pulak before 12am. semua plan mcm rosak. PIT g tidor. GUA ade kelas math. FATIN and UNA blur-blur. ANIS and TIK macam tak amek kisah.  ENI dah start nak gif up sbb semua ahli SNSD buat perangai. hahahaha :3 GUA pon amek alternative higway baru, g bilik FYEEFALL aka TAEYEON. TAEYEON kan leader, so dia lah yang melancarkan balik semua plan-plan kitorang. SUPRISEEEE !!!! semua plan jadi and our BELOVED SHIMA like so so terharu, dy nanges, ( act, gua perasan je yg shima bukan nangis. cume tepung tu yg masuk mate dy. sbb tu dy kelar air mata. ) hahahaa :D





lastly, dearest SHIMA. always la dengan perangai bangang and so-funny-nak mampos kau tu. we really love u darl. FRIENDS TILL JANNAH. INSYA-ALLAH :')






(^~^) badakbijaks




adios amigos bace cotcet cotcet aku :P dunt forget utk menjadi kipas susah mati aku pulak ek :)

No comments:

Large Rainbow Pointer