Monday, April 16, 2012

taikotai :D

peace be upon you darls out there :D

hari ni gua nak hapdate pasal kawan gua yang TAIKOTAI sikit kat universiti ISLAM antarabangsa. memang kalau dy tengah jalan. semua orang bagi laluan la kan. dy kira JAI , KL GANGSTER version UIA punya gengster heheheh >.<

muke genster dia iras-iras erm....... korang jangan terkejut tau. SERIOUS JGN!! TERKEJUT!!!

..................................................................

JENG JENG JENG







ini time dia tengah kelaparan. hehehee :D



ini time dia bajet dia ade masalah dunia. kalah najib. -.-

HAHAHAHAH. the truth is, dia punye kening je same. hehehehe :D 




ni la FITRAH ABD GHANI. same kan KENING beliau. heheheh. tu yang kelakar. taikotai version hagemaru and shin chan. dia ni pendengar yang sgt lah tak membantu -.- hehehe :D but she do cares about me. tu yang syg tu. huhuhu :D 

dia ni pantang sikit org pegang-pegang tapi kalau gua nak baring atas peha dia, kalau gua nak dia main-main rambut gua, dia tak kesah pon. dia redho je. tu yang gua nak cakap yang sebenarnya dia ni sayang je gua and snsd the geng cume dia tak nak tunjuk :D






so, to my dearest FITRAH GHANI, gua nak kau selalu la engat pengorbanan gua teman kau g meeting. duduk sorang-sorang belaja kimia. hehehe :D selamat lah ade pengarang jantung yg sanggup call gua, tak de lah gua rase FOREVER ALONE sangat. hehehee :D


just so you know FITRAH GHANI. you will never be alone. sebab kau ade kitorang. time kau sedih. time kau sentap. time kau heppi. :')) 



- sayang kau FIT. sirius :')) -






(^~^) badakbijaks

adios amigos bace cotcet cotcet aku :P dunt forget utk menjadi kipas susah mati aku pulak ek :)

No comments:

Large Rainbow Pointer