Sunday, May 19, 2013

gitar

peace yaww.

bosan

so kalau bosan. aku cube lah nak cari hobi.
seperti mengumpul setem, membaca, mendengar radio dan sebagainya..

*chooiii. ayat darjah darjah*

dah bosan. typical remaja or perasan remaja (means dorg mungkin dalam early 25's la)
ape lagi kalau tak
instagram
twitter
keek
facebook (which kalau dh tua mcm dah x layan sgt)
blog.. (yg mne rajin je la)

tapi akuuu..

aku isi masa lapang aku dengan..
berseniii..

*ceyth*


main gitar la.
walaupon aku tak hebat langsung.





ni gitar ni dari zaman bapak aku belum jumpe mak aku lagi.
kirenye, bapak aku bukan romeo ah.
ngorat mak aku, 
dok tepi jalan.
nyanyi lagu jiwang..
so not my dad.
hahaha





gamba ni cantik. aku nak tunjuk.
aahahaha.
effect camera 360..





im working on some new music right now..
tp awat mostly sume lagu heartbroken??!!
aiyooooo. entah la.
mungkin sbb music can speak in its own way kuttss.
hahaha.


okay ah bro and gegels2 sekalian.
dah lewat.
gua ngantok.
isyak pon belum lagi ni.
hahha

assalamualaikum.
jaga hati. jaga iman.






adios amigos bace cotcet cotcet aku :P dunt forget utk menjadi kipas susah mati aku pulak ek :)

No comments:

Large Rainbow Pointer