Tuesday, May 14, 2013

tamak.

salam alaik.

aku tamak.
aku nak kau.
aku nak mereka.

aku nak dua dua.
sebab dua dua buat aku bahagia.
dua dua buat aku sengsara.

aku bukan puitis.
nak cakap sayang rindu bagai in serius way.
aku egois.

aku mungkin nampak happy gila babas.
tapi dalam hati aku ni.
DIA je yang tahu.
DIA je yang mengerti.

cume satu.
aku budak. baru belajar.
kalau salah. tolong tunjukkan jalan.
bukan dengan makian.
aku tahu aku hina.
tak macam kau. kau sempurna di mata mereka.
sempurna di mata dunia.
dan mungkin sempurna di mata YANG ESA.


maafkan aku manusia.
aku penuh sifat busuk. buruk.
maafkan aku




jangan risau.
bunuh diri itu bukan aku
sebab aku islam
aku punyai maruah
aku punyai harga diri


salam alaik


adios amigos bace cotcet cotcet aku :P dunt forget utk menjadi kipas susah mati aku pulak ek :)

No comments:

Large Rainbow Pointer