Thursday, December 22, 2011

perfect answer : i do untill jannah.

yosh assalamualaikum :3


I LOVE U
okeyhh. asal mood aku jiwang malam ni? tak de la. aku rase mojority daripada korang dah tengok dah video pasal gadis berumur 19 tahun yang telah . .  telah . .  telah . . .

DILAMAR atau kata lainnye HAD BEEN PROPOSED
 hehehe :3
jeng . jeng . jeng

aku terpikir senanyer. betape bertuahnye perempuan tue. Allah dah bagi dy jodoh tergolek guling-guling kat depan dy. sedangkan masih ade lagi antare kite yang sedang mencari our own MR RIGHT. lepak la. chill la kite baru 18. mude lagi. jauh lagi jalan yang kite kene lalui. anyway babe, its normal kalau kite nak cakap :

"weyh bile aku nak kawen nie"
"ade ke jodoh aku kat luar sane"
"mampu ke dy bimbing aku?"

jangan la bimbang. . .

 . . . .sebab

  "Allah S.W.T berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur':26)"

tapi kan. tak boleyh la nak cakap gak. sebab aku ni un ade penyakit miang-miang unta. i mean gatai nak mampos la kan. sampai ade kawan aku cakap aku ni OBSES kan laki hensem. hahahah :D it is CERTAINLY TRUE la kan. saper tak nak laki hensem jadi peneman hati jantung jiwa raga kita kan. of coz la semua orang nak. tapi kan. kalau ade jodoh tu ade la. kawan aku cakap tadi :

" kalau Allah dah kasi. kite terime je. itu yg terbaek"
so pals, 
R.E.L.A.X
and of coz. banyak-banyak kan berdoa yer. sebab doa tu je la penghubung antare kite dengan DIA . .


"Ya Allah, jika dia milikku. kau dekatkan lah hati ku dengan hatinya. jika tidak Ya Allah. kau jauhkan lah. dan kau berikan lah insan yang lebih baik darinya."


husband : will you be my wife until jannah?
wife : i do~




(^~^) badakbijaks

adios amigos bace cotcet cotcet aku :P dunt forget utk menjadi kipas susah mati aku pulak ek :)

Large Rainbow Pointer