Saturday, November 5, 2011

solution tok arra rara :)

  1. kenapa kowang tag aku?
    -sbb kau antare org yg palinngg rapat nan aku. lol :)
  2. apa 1st impresion kowang mase 1st kenal ak dulu?
    -xengat la. last jumpe kau tyme mule2 dlu is around 5years ago. hahaha
  3. ape menda yang kowang tak boley lupe pasal aku?
    -da way, kau selalu lecture aku. hahaha XD
  4. bile kowang taw aku nak fly, apa perasaan kowang?
    -aku sdeyh kot. sbb kau ckp kau nk g holland. huhuh
  5. apa kowang akan wat sekiranya kowang tak dapat anta ak fly?
    -doa kan kau sentiase dilindungi oleyh Allah kat sane. huhuhu.
  6. apa mende yang kowang teringin sangat nak wat bile jumpe aku?
    -makan makann mak kau. mak kau masak sedap. hahah :)
  7. character aku pada pandangan kowang?sila nyatakan?
    -lol XD
  8. dalam sebulan, berapa kali kowang bangun tok qiam?
    -depend la. not sure. tp yg sure nyer less than 5kali in 3month i think. huhuhuh
  9. pernah tak kowang rase apa yang kowang wat tu salah kat sisi ISLAM tapi kowang still wat?sila nyatakan ape mende and sebab
    -mestilahlahh. sebab semue org wat silap. although kite ckp "ah" kat parent kite tu un salah gak kan. so, ayah mak, eqa mnx maap selalu tpo both of u. huhuhuh
  10. kowang rase kowang banyak berubah tak lepas keluar dari sepintar?
    -nak cakap berubah tu ade la cket. tp culture shock tu lagi byk kot. hahah XD
  11. apa kowang akan wat sekiranya hari ni last day kowang hidup kat dunia neh?
    -aku nak ade dengan family aku. nak spend tyme ngan dorg. huhuhuh



*ps : arra, maybe kau bukan org yg paling rapat ngan aku literally la, tp aku hepi kau sentiase ade kat sisi aku. dgr citer aku, smiling and laughing with me, TARBIYAH aku selalu. hahaha. :P just nak kau tau yg, im glad u r here. cyezly :D may Allah bless u nawarrah :')







(^~^) badakbijaks

adios amigos bace cotcet cotcet aku :P dunt forget utk menjadi kipas susah mati aku pulak ek :)

No comments:

Large Rainbow Pointer